Benzinski generatori za struju - Benzinski ili dizel generatori za struju?

Struja nam je preko neophodna kako bi svakodnevno nesmetano funkcionisali. Na žalost postoje mesta na kojima struja nije dostupna. Kako bi obezbedili struju u svom domu prvenstveno postoje generatori za struju koji nam to omogućuju. Veliki je izbor generatora za struju, kako benzinskih tako i dizel ali ljudi se uvek dvoume koji generator za struju da kupe, da li benzinski ili dizel?! Kada se osvrnete oko sebe, za  sve što koristite vam treba struja. Sve zavisi od struje. Postoje međutim situacije kada vam struja nije dostupna, na brodu, u kamp kućici, u prirodi. Šta onda raditi? Sreća pa postoje GENERATORI ZA STRUJU. U zavisnosti od toga koje gorivo koristi, generatore za struju delimo na benzinske i dizel generatore za struju. 

Šta je najbolje za rezervno napajanje električnom energijom, benzin, dizel ili plin?

Prednosti benzinskih generatora

  • Niska nabavna cena
  • Maleni, lagani i samim tim lako prenosivi

Mane benzinskih generatora:

  • U slučaju prekida napajanja, lokalne benzinske pumpe takođe nisu u
    mogućnosti da prodaju benzin.

Šta je ECOtronic?

Kod uobičajenih benzinskih generatora, električna energija se proizvodi na visokom broju okretaja od 3000 o/min. Međutim, generatori često rade bez ikakvoga tereta. U današnje vreme ovo predstavlja neekonomičnu upotrebu, npr. kod rada sa električnim alatima na gradilištima ili kod hitnih popravki. Kako bi se problem rešio, Endress je razvio ECOtronic koji se sada standardno ugrađuje u liniju DUPLEXplus.

Kako stvar funkcioniše: ECOtronic je ekološki prihvatljivija alternativa uobičajenim načinima proizvodnje električne energije. Ukoliko nema priključenog tereta, sastav drastično smanjuje broj obrtaja motora. Ovo se događa automatski - generator radi tiše, štedi gorivo, ali je uvek u pripravnosti. Kada se ponovo pojavi potrošač, odnosno kada npr. uključite električni alat, ECOtronic osigura dovoljnu snagu.

Prednosti:

  • Niži troškovi rada 
  • Manja emisija štetnih plinova 
  • Znatno manji nivo buke
  • Ušteda goriva do 30%
  • Duži radni vek motora